Predmet: André Matos Band


 
I’ve found this in a discussion forum:
 
vcera som bol na jednom z najlepsich koncertov ake som zazil v najvacsom diskoklube v akom som kedy bol (s najvacsou diskogulou aku som kedy videl visiet ) v Ministry of Fun vo Zvolene:)
prisiel na slovensko André Matos so svojou band, z ktorej vacsina vratane Matosa posobila v Angre a neskutocne mi ulahodili aj tym ze zahrali niekolko najvacsich songov od Angry.
nechybalo haluzenie a dokonca absolutne neplanovane zahrali polku painkillera len tak z riti
chlapi spravili poriadnu show, bolo vidno ze ich to bavi, ze hraju s obrovskou chutou a co ma najviac prekvapilo a citil som sa velmi pocteny, ked andre matos nie raz a nie sam viackrat povedal ze na slovensku su vynimocni ludia a ze u nich mame specialne miesto a strasne radi sem chodia…clovek si pomysli, ze to hovoria na kazdom koncerte vsetky kapely sveta…no naozaj som uveril ked som videl oficialny plagat ktory hovori za vsetko…len klik
http://www.andrematos.net/hotsite/

koncert bol uzasny, no kedze sme na bubenickom fore, najviac ma zaujal ich bubenik, ktory ma len 16 rokov , ale hra ako maly boh…fakt som neveril vlastnym ociam a ani usiam…songy daval sto%, mal neskutocnu presnost, ktoru som len u malo bubenikov videl a pocul nazivo a o rychlosti nehovoriac.
najviac ma dostal v jeho sole…predviedol najlepsie solo metaloveho bubenika ake som zazil, fakt. presnost, koordinovanost, rychlost, vystavba sola…nechapacka…no okrem divokeho(ale 100% presneho) metaloveho sola tam zapojil aj jazzove groovy a aj tie dohnal do dost dobrych rychlosti…proste sa mu sklaniam a ticho zavidim, ze ako 16 rocny chalan precestuje cely svet s jednym z najlepsich spevakov…

na zaver musim dodat, ze upalujte zajtra do blavy na koncert, je to masaker

 
 

na svoj vek unikatne, … bude z neho perfektny bubenik, mozno …

 

ked mal stranast:D:D
http://www.youtube.com/watch?v=1ysTZnl-O7I
velky respect
 
 
takých máte po svete veľa,stavím sa že v takom new yorku až tam sa vám hlava zakrúti,rozhodne rýchlosť mu nechýba ale čo taký blues???
 
 
daj daky link !!!!cem dakeho 14 roceho fagana tak videt drtit
 
 
 
 
http://www.youtube.com/watch?v=J6T4OwacRL0 Toto nie je až také dobré, ale má len 12, a myslím, že po tých dvoch rokoch by v pohode zahral to, čo ten Brazílčan. Btw, dnes má ževraj 23.
 
 
,,Tony Royster Jr."…neznalost neospravedlnuje …ale ni…skus si totok od neho http://www.youtube.com/watch?v=oGsd1kiwZ38&feature=related

 

About Janus

Janus Aureus is my recently-inaugurated personal blog (written in portuguese, but with some texts in english as well). Fiore Rouge is my old (but still very active - in fact, more than Janus :P) blog (I started it back in 2005). Mentalize is a fan-made website (since 2005). if you wish to contact me for any reason, visit my blog and leave a comment OR see email above (top left) - no, my name's not Andre - actually, I'm not even a guy! LOL Long story... O Janus Aureus é meu blog pessoal - escrito em português - ainda sem muito conteúdo, pois foi começado no final de dezembro de 2011. Já o Mentalize foi aberto em 2005 e está escrito em várias línguas *rs* Privilegio o uso do inglês ali porque o pessoal estrangeiro não tem muitas informações sobre o AM. Quem quiser entrar em contato comigo por qualquer motivo, deixe um comentário nos meus blogs ou use o email que está aí em cima à esquerda (e não, eu não sou o Andre - aliás, sou mulher!).

Leave a Reply

