Andre Matos – Time to be Free texty (překlad)


This is for the fans from the Czech Republic: I’ve found a translation for the lyrics of the album Time to be Free, by Andre Matos. I don’t know your language, so I can’t tell if the translations are good or not!! I did see that Rio’s first verse is missing, I couldn’t find the lyrics for the song Time to be Free itself, or for A new Moonlight…but there’s the old Moonlight, which is better than nothing!
 
Letting Go
 
A zbrusu nový den, v poslední se narodil
V první vlně, přestávky na břehu
Slunce je shinning světlé

Napříč stoletími bolest
Mé srdce je opět stoupá
Slyšeli jste všechny mé výkřiky?

Já jsem na hraně, aby odvrátilo
Já nemohu vysvětlit
Ale já dont chci být sám
Je to ve vzduchu, je to v mém obličeji,
Je to všude
I ‘bych vědět, jak se na …

Ptám sám sebe do konce
Byl každý jen lže
Už od začátku?

A pokud máte touhy být zdarma
Raději myslet na cestu
najít nějaký lásky ve svém srdci

Já jsem na hraně, aby odvrátilo
Já nemohu vysvětlit
Ale já nechci být sama
Je to ve vzduchu, je to v mém obličeji
Je to všude
A teď už vím, jak to provést na

Padající s deštěm
Na setkání s Vámi opět
Nastavte mi zdarma

Létání se stále více
Ale nebudu lítat sám
Nelze si myslíte, že mě nechal jít?

V okamžiku, kdy jako miliony více
Dovolte, abych vás držet na chvíli

Jen cizinci teď nebo jsme se potkali
Je jen na vás, zda se mnou dobře
nebo vyhodit mi na podlahu

Neexistuje důvod, proč máme žít a zemřít
V závěru jen stopa zůstat pozadu

Čas lásky, čas pro bolest
Viděl jsi, jak obrázky roztavit v nebi

Letting Go
Letting Go
Letting Go

Padající s deštěm
Chcete-li vidět vás opět
Nastavte mi zdarma

Létání se stále více
Ale já jsem zvyklý létat na pokoji
Nelze si myslíte, že mě nechal jít?

 

 

Rio

 

(the first line is missing!) 

to nikde jinde se
A není místo pro návrat
Pravomoc v mé ruce
Nechť zákon se silou
V této době mé svědomí mluví
Ale teď je to víc a víc

Ten den jsem čekala na …

… Je ve vzduchu, který dýcháme, I
Luxusní a silný a čistý
V moři dole,
Na horách a na pevnině
Uvnitř tohoto obrazu,
A město, které Bůh
Iracionální pokrok
Ale teď je to víc a víc

Dnes je nebe modré
I slunce pevně držet v náručí …

Rio, které spadají vedle
Jednoho dne budu umírat pro vás
Nikdy, nikdy se mu do
Jeden den budu umírat pro vás
V ruce!

Vidím mého vesmíru
Pěstujte větší než kdykoliv předtím
Možná je to jen proto, že
Nikdo karty na dveře!

Jsem zamknutý uvnitř vaší paže,
Klíčem k úspěchu je v mé duši
Neexistuje žádná pravda, únikové
Takže tady je místo, kde jsem náležet
Dívám se kolem a viz
A město, které Bůh
Použil jsem být zdarma
Ale teď jsem už

Rio, které spadají kromě (…)

Chcete-li hrát s touhou
Je to hraje s ohněm
Právo tvořit start

 

Remember Why

 

Vidím, že budoucnost příštích
Já vám řeknu, co je třeba
A život se promění v jiném
Ale už nemohu vidět
I hold vaší straně

Říkal jsi, že bych ho nikdy neopustí
Ale teď si nech ho jít
Jednoho dne mu odpustí vám
A přestat trpět tak
A bouře přichází s hromů
Na konci dorazil s úsměvem
A život uvnitř jiného
Dosáhla svých cestách přes výkřiky
I hold vaší straně
Ano, budu držet vašich rukou …

Somedays jsme zahrnutých do zármutku
Ale stále jsme tu stojí
Někdy se tento život je příliš krátký
rozumět
Někdo, oh, prosím dejte mi půjčit
A trochu odvahy pro mé obavy v noci …
Nepoužívejte úletu do stavu smutek
Učinit něco neviděl
Podívejte se pod každým kamenem podél cesty
Ať se stane cokoliv, použijte své síly,
Nedovolte, aby vzdali svůj strach v noci …

Takže se otočím,
Mějte na pohybující se nyní
Hiiting každičký silnici
Stačí mít na chod a na a na …

Běží na obličej a my na naše obavy
Pamatuji si, proč
I přesto, že nebezpečí spustit tak blízko,
A duha zaplní nebe
Svoboda leží nad našimi hlavami
Musíme žít, než zemřeme
Věřte mi, vzpomínám si, proč!

Neexistuje způsob, jak
Chcete-li roztavit se vaše srdce, zmrazené
Stačí mít na životní
Protože uvnitř, budete
Never Dies! Ach, ne!

 

 

How Long (Unleashed Away)

 

Jsem prostě snaží najít mě …
Jsem prostě snaží najít mě …

Říkal jste, že jsem příliš hrdý na to, že litují, že
Nikdy haow viděl, těžko bylo pro mě
Chcete-li získat kontrolu nad svou vlastní emoce
Chcete-li najít způsob, jak to nastavit sám zdarma
Takže jsem v pohodě hrát roli
Toho, že někdo dávno zapomenutých duší
Ale to, co je zřejmé je to, že jste se tak v pasti
Uvnitř svůj vlastní svět!

Somedays Zajímalo by mě, jestli bych nemohl
Být jiný typ člověka, najít jinou pravdu
Vím, že tato slova až příliš dobře:
Buďte sami, nikdo jiný – nikdy zlomit kletbu!

Jak dlouho?
Jak dlouho budeme skrývat, co se děje?
Jak dlouho budeme samostatně?
Chcete-li vidět
Ať už obsahuje uvnitř ty a já
Je prostě musí být uvolnil pryč!

Řekl jsem, teď chci zapomenout
Tolik slz mají válcované dolů nadarmo
A na konci je to stejně
‘Cos I knowit se nikdy nezmění
Myslím, že jsem vás nikdy spokojen
Našli jste to někde jinde?
Ne lituje, jen o přesun
Radši věřit sám?

Somedays Zajímalo by mě, jestli bych mohl (…)

Jsem prostě snaží najít mě …
Jsem prostě snaží najít mě …

 

Looking Back

 

Myslel jsem, že bych trvat věčně
Ale jako hvězdy, nikdy by
A Stairway to the Rainbow
Přál bych si, že jsem věděl, že

Vaše silueta mě obklopuje
Stýská se mi po cestě věci, které mají být použity
Váš hlas vznáší ve větru
Jak I Wish You Were Here …

Solitude je převzetí
Mimochodem,
Tolik věcí jsem měl až teď od vás
Připravte se mi
Oslovit pro mou ruku a já budu řídit

Nad rámec této doby jsem nyní žijící
Já jsem nikdy ohlédnutí za vás
A když prší, na zeleném poli
Budu na tebe myslet …

Pamatujte si, jaké to je nyní
Ty mě učila svobody s pár slov
Krásu tohoto světa byl
Všichni jste namaloval

Solitude je převzetí
Mimochodem,
Tolik věcí jsem měl až teď od vás
Připravte se mi
Oslovit pro mou ruku a já budu řídit

Nad rámec této doby jsem nyní žijící
Já jsem nikdy ohlédnutí za vás
A když prší, na zeleném poli
I’ll be hledání zde pro vás
Věděl jsem, že jeden den jste musel odejít mi
Ale ten den přišel, aby brzy

Nad rámec této lhůty (…)

Věděl jsem, že jeden den jste musel odejít mi
Pořád budu chodit s tebou …

 

Face the end

 

I přání, aby sem přišel
Chcete říct, co jsem nikdy by mohla
V závěru jsme není totéž
Jsem unavený, že jsou chápány

Všechno, co potřebuji přestávku zdarma
Stejně jako můj duch jsem se kdysi

Příliš mnoho nocí
A myslel na tebe
Ale teď není nic, co můžu udělat …

Odpusť mi, ale já jsem vám říct pravdu
Je čas postavit se tváří v tvář konci
dění kolem
Comes arounds by pro vás
Odpusť mi, ale řekl jsem pravdu

Podívejte se na hluboké jizvy v obličeji
Neváhejte trní arround vašeho srdce
Vše, co je pryč zůstává pozadu,
Není třeba, aby rozklížit

Všechno, co chci, je spusťte zdarma
Utři žádné stíny na mě

Tak daleko
Přestože nedaleko stojící
Vím, že tato slova jsou těžké slyšet!

Odpusť mi, ale já jsem vám říct pravdu:
Je čas postavit se tváří v tvář konci!
Co je asi přijde
asi rovnou k vám,
Odpusť mi, ale já jsem vám říct pravdu …

Mohl byste zástavní rozhřešení mi teď?
Když jste pryč od vašeho brnění?
Nebo to bude dál a on s vámi?

Odpusť mi, ale řekl jsem pravdu
Je čas postavit se tváří v tvář konci
dění kolem
Comes Around, které na vás
Odpusť mi, ale já jsem jí řekl, že
Neexistuje nic, aby přestaly mi
Odpusť mi, ale já jsem nad tebou

 

Rescue

 

Co kdybyste mohl odemknout své sny?
Mohl byste vnímali, co znamenají?
V noci je jasné, že tak temné dny
Ale existuje způsob, jak tam venku …

Ať vstoupí vaši mysl
Odpovědi mohou být uvězněni uvnitř
Cítíte se za studena snížit prostřednictvím vašich žil
Ale existuje způsob, jak tam venku …

Sám jste jít do tmy

Budete mít pocit, že strach z někoho jinýho
Zlomenina obraz z minulosti
Pocitem, že stopy ve vašich rukách

Ale existuje způsob, jak tam venku …

Sám jste jít do tmy

Co jste hledají …
Usilovně pro váš zdravý rozum
Je klepání na dveře …
Dream uvnitř realita!

Čím více budete hledat,
Čím méně budete mít …
Poslední slzy nikdy zvolal
Utopit se vám na konci

Máte kam schovat
Máte tu nic dát
Kdo si záchranu nyní budete žít?

Spolu jste tvém životě nikdy cítil na in bolesti
Vzhledem k tomu, že jste nikdy si uvědomil, že jste stále stejný!
Budete se ptát, proč, ale obávám se, že to dáme vám vědět
Byl jsem vaše hrdí na to, že jste doposud spadají pod …

Co jste hledají …
Usilovně pro váš zdravý rozum
Je klepání na dveře …
Dream uvnitř realita!

"Čím víc jsem mohl najít
Čím méně jsem mohl dostat
Slzy nikdy zvolal
Utopil se mi do konce
Já nic, ale šíří lži
Neměl jsem na lásku dát
Kdo se bude moje záchranu budeme žít?
"

 

Moonlight (sorry, I couldn’t find the text for A new moonlight!!)

 

Lifestorm zlomil můj kotvy
A jako vrak Byl jsem
Moře a nebe bylo jen jedno tmy
Takový skvělý zář jste přišli

Jsem živý, já jsem naživu
Jen na světlo
Z vašich očí

A potřebuju, abyste se
Podobně jako v nebi jsem hledat
Ale mraky ukázal mi
A viděl jsem

Ty byly jen měsíční svit
A měsíc patří k
Nikdo ….

Nikdo ….

 

Endeavour

 

Se s následky katastrofy
Stávky dolů na zem
Čas je život torpédoborec
Přechodné míchání
Comercing nás všech
Jak jsme již navždy rozdělit do dvou
A otáčením kolečka držet …

Pozastaveno v čase
Jak budete klouzat vzduchem
Viz níže vám vaše tělo
Pocity už bolí,
Ne více bojí se
Nechte mě plout spolu s vámi
A otáčením kolečka držet …

Stánek navždy v dešti
Pozor na neděli
Proniknout do nebe
Pokud tento svět se vám dolů
Take skok na vysokých zem
Protože tvé srdce nikdy zemřít!

Svědomí probudí Připomenutí
Pravidlem je hra
Neexistuje žádná odbočka zpátky
Dostanete se stal někdo jiný
Nacházíte se změní vnímání
Dovolte mi změní navždy s tebou
A otáčením kolečka držet …

Stánek navždy v dešti
Pozor na neděli
Proniknout do nebe
Pokud tento svět se vám dolů
Take skok na vysokých zem
Protože tvé srdce nikdy zemřít!

Tyto večery hromu
Nebude se vrátíš
Prostě zmizel
Tyto noci bouřky, takže tmavý
Made vize najevo!

Snažit vždy
Vede tak daleko
Kromě scény
Prasnice vždy usilovat o lásce …
Zápas skončil tady!

 

Separate Ways (Worlds Apart)

 

Zde stojíme
Worlds Apart
Hearts rozdělených do dvou, dvou dvouoborové
Bezesné noci
Ztrácí půdu pod nohama
Já jsem dosáhl pro ty, ty, ty

FEELIN ‘, že je to pryč
Nelze změnit váš názor
Pokud nemůžeme jít dál
Chcete-li přežít vlny
Love propastí

Jednoho dne najde lásku vám
Break těchto řetězců, které se vážou vás
Jednou v noci se bude připomínat, vy
Jak jsme se dotkla
A šel náš samostatný způsoby
Jestli jste někdy bolí
Opravdová láska nebude poušť vás
Víš, že jsem pořád miluju
Přestože jsme se dotkla
A šel náš samostatný způsoby

Rozbouřené krát
Caught mezi zmatky a bolest, bolest, bolest
Vzdálení oči
Sliby jsme udělali bylo nadarmo
Nadarmo, marně

Pokud musíte jít
Přál bych si, abys láska
Dostanete se nikdy chodit sám
Opatruj mou lásku
Miss you love

Jednoho dne najde lásku vám
Break těchto řetězců, které se vážou vás
Jednou v noci se bude připomínat, vy
Jak jsme se dotkla
A šel náš samostatný způsoby
Jestli jste někdy bolí
Opravdová láska nebude poušť vás
Víš, že jsem pořád miluju
Přestože jsme se dotkla
A šel náš samostatný způsoby

[Instrumental Interlude]

Oooooooooh
Jednoho dne najde lásku vám
Break těchto řetězců, které se vážou vás
Jednou v noci se bude připomínat, vy
Jestli jste někdy bolí
Opravdová láska nebude poušť vás
Víš, že jsem pořád miluju

Ještě pořád tě miluji, holka
Opravdu tě miluji, holka
A jestli jste někdy bolí
Opravdová láska nebude poušť vás
Nooooooooo
Nooooooooo

source: http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/matos-andre-12534

About Janus

Janus Aureus is my recently-inaugurated personal blog (written in portuguese, but with some texts in english as well). Fiore Rouge is my old (but still very active - in fact, more than Janus :P) blog (I started it back in 2005). Mentalize is a fan-made website (since 2005). if you wish to contact me for any reason, visit my blog and leave a comment OR see email above (top left) - no, my name's not Andre - actually, I'm not even a guy! LOL Long story... O Janus Aureus é meu blog pessoal - escrito em português - ainda sem muito conteúdo, pois foi começado no final de dezembro de 2011. Já o Mentalize foi aberto em 2005 e está escrito em várias línguas *rs* Privilegio o uso do inglês ali porque o pessoal estrangeiro não tem muitas informações sobre o AM. Quem quiser entrar em contato comigo por qualquer motivo, deixe um comentário nos meus blogs ou use o email que está aí em cima à esquerda (e não, eu não sou o Andre - aliás, sou mulher!).

Leave a Reply

